wtorek, 10 marca 2015

POMALUJ MI SWIAT





Z okazji Dnia Kobiet zycze nam wszystkim, abysmy byly dla siebie, bardziej zyczliwe, pomocne i szczere, a wtedy swiat na pewno bedzie lepszy, weselszy i pelen szczerosci, tylko w nas tkwi tak ogromna sila, przeciez my to porafimy !!.

Mamy przeciez w sobie tak duzo sily, silnej woli i samozaparcia, aby osiagnac wielkie cele, wiec czemu tak latwe i bardzo proste zadanie, bycie zyczliwa wobec drugiej kobiety czesto nam nie wychodzi ?? Dlaczego chcac osiagac wielkie cele i wysokie szczyty, czesto depczemy po drodze inne kobiety? Tak latwo jest zranic kogos, zniszyc czyjs swiat, czyjes zycie.. niekiedy wystarczy jeden malutki czyn, jedno slowo, jedno spojrzenie... aby zruinowac komus jego swiat !!

Bardzo czesto postepowanie takie wynika z nieumiejetnosci przepracowania i pogodzenia sie, badz przyznania sie czesto przed sama soba do zawisci i zazdrosci i stad niepochlebna krytyka pod adresem innych kobiet, ba, nie tylko krytyka, to czesto wrecz jawne deptanie innej, czesto lepszej od siebie kobiety!

Na szczescie mnie na rok prowadzenia bloga trafila sie tylko jedna Kasia Kluska i Eva Langoria, ktorym nie podobaly sie moje buty, ale pisze to ogolnie w imieniu innych kobiet i z okazji Dnia Kobiet, abysmy nie zapominaly byc dla siebie bardziej zyczliwe. To tak niewiele potrzeba!!

Pomyslcie tylko, ile krytyki musialy zniesc znane kobiety na Gali wreczania Oscarow, przeciez kazda z nich starala sie wygladac pieknie i jakie one musialy byc z jednej strony biedne, gdy pod ostrzalem ostrej krytyki, czesto osob, ktore same w takich sukniach nie wygladalyby zbyt korzystnie, musialy slyszec, ogladac, badz czytac o sobie i swych sukniach czesto naprawde wspanialych kreacjach, nie rzadko pochlebnych i korzystnych opinii !!!

"Nie ten silny, ktory slepo dazac do szczytow, depcze po drodze innych, ale ten kto cierpliwe i z podniesiona glawa znosi to upokorzenie." 


Taka krzywde nie tylko innym kobietom, lecz takze i przede wszystkim samym sobie, wyrzadzaja, najczesciej te kobiety, ktore nie akceptuja siebie samych !!

"Jestes piekna, gdy akceptujesz siebie.

Prawdziwe piekno tkwi w srodku Ciebie.
To nie regularnosc rysow, czy piekny owal twarzy swiadcza o naszym pieknie.
O tym jaka naprawde jestes, mowi harmonia, radosc i swiatlo, jakim promienujesz na zewnatrz. Prawdziwa uroda, to emocje, jakie tworzysz, kolory, jakim ubarwiasz swiat, usmiech, jakim obdarzasz ludzi !! "

Tytul mojego dzisiejszego posta to: POMALUJ MI SWIAT...podobnie jak w znanej piosence zespolu 2+1: POMALUJ MOJ SWIAT..


Piszesz mi w liście, że kiedy pada, 
Kiedy nasturcje na deszczu mokną, 
Siadasz przy stole, wyjmujesz farby 
I kolorowe otwierasz okno
Trawy i drzewa są takie szare, 
Barwę popiołu przybrały nieba 
W ciszy tak smuto szepce zegarek 
O czasie, co mi go nie potrzeba 

Więc chodź, pomaluj mój świat 
Na żółto i na niebiesko, 
Niech na niebie stanie tęcza 
Malowana twoją kredką 
Więc chodź, pomaluj mi zycie 
Niech świat mój się zarumieni, 
Niech mi zalśni w pełnym słońcu, 
Kolorami całej ziemi

Za siódmą górą, za siódmą rzeką, 
Moje sny zamieniasz na pejzaże 
Kiedy się wlecze wyblakłe słońce, 
Oświetla ludzkie wyblakłe twarze

Więc chodź, pomaluj mój swiat
Na żółto i na niebiesko, 
Niech na niebie stanie tęcza 
Malowana twoją kredką
Więc chodź, pomaluj mi życie, 
Niech świat mój się zarumieni, 
Niech mi zalśni w pełnym słońcu, 
Kolorami całej ziemi  



Czlowiek jest jak pogoda, raz jest wesoly, radosny, promienuje od niego cieplo, jest niczym piekny sloneczny dzien, innym razem jest smutny, przygnebiony, niekiedy chce mu sie plakac i jest wtedy jak pochmurny deszczowy dzien. To naturalne i ludzkie i nie ma sie czego wstydzic, tak juz jest skonstruowana nasza natura.

Ja, kiedy mi jest smutno, nie roszcze do nikogo, ani do swiata pretensji, nie dokuczam nikomu, pozbawiajac sie w ten sposob swego smutku i nie zakladam fikcyjnych kont, aby swoje niezadowolenie przelac na inne osoby, i nie zadam od meza, aby POMALOWAL MI MOJ SWIAT na zolto i na niebiesko...tylko w takich chwilach sama go sobie zaczynam malowac... i nucac sobie pod nosem...

...otwieram szafy i wyjmuje "farby" tzn. ciuchy i kolorowe tworze ubiory...

...i wlasnie je zakladam ...od razu czuje sie lepiej, usmiecham sie sama do siebie i czuje, jak mi sie serce i dusza raduje...usmiech pojawia sie na twarzy i juz wiem co zaloze!!  Taki oto moj maly swiatek i sekret, moje male szczescie, ktorym sie z Wami chce dzis podzielic ! A podzielone szczescie, jest podwojnym szczesciem !

...wiec dzis pomaluje MOJ SWIAT na zolto i na niebiesko... i nie tylko...

Juz kilka razy pokazalam Wam moj zolty plaszczyk, bo w dwoch wersjach i miala byc trzecia, ale te trzecia czesc chcialam zostawic na Dzien Kobiet.

Do zoltego wiec plaszczyka dodalam tym razem niebieski kapelusz i czerwony toczek, a zwienczeniem tego "malowania" bedzie piekna, kolorowa, jedwabna chusta, w kolorowe jak szlachetne kamienie, bo rubinowe (czerwone)szafirowe ( niebieskie), szmaragdowe (zielone), a takze brylantowe serca.


Swoj swiat mozna malowac nie tylko na ZOLTO i na NIEBIESKO... kolorow jest wiele...

... ale najwazniejsze, zeby " nieczystymi" farbami nie zepsuc czyjegos swiata!! 



MOJE DROGIE OBSERWATORKI(-RZY), PRZYJACIOLKI(-ELE) zapraszam Was do ogladania i komentowania, mam nadzieje, ze sie Wam spodoba:)

Wasza.E.B.


Chcialbym zastrzec, ze nie zezwalam na kopiowanie i powielanie moich zdjec i tekstow bez mojej zgody.








  


 


Najpierw pomalowalam sobie MOJ SWIAT na zolto i na niebiesko...




...dodalam jednak "odrobine"czerwieni...










..niebieski pasek zamienilam na czerwony...













....dodalam troche wiecej farby czerwonej....w postaci toczka ...












...odjelam niebieska farbe, buty i kokarde, a zastapilam  ja czerwona...wszystki dodatki w czerwieni...








Ktora wersja Wam sie lepiej podoba wybierzcie sami.... 







Uwienczeniem  mojego " malowania " byla jedwabna kolorowa chusta...



   
















Rozne kokardki...czerwona i niebieska...






..buty niebieskie i czerwone...






Z zielenia szmaragdowa....zwana tez rezeda...





































Rozne kokardki.... 1) niebieska                                                     2) czerwona

                                                               3)szmaragdowa


 Z niebieskim kapeluszem...




 










 z czerwonymi lub niebieskimi butami...









Rozne nakrycia glowy i butow...


z czerwonym toczkiem...


 








Ktora wersja Wam sie lepiej podoba?... wybierzcie sami...         







Kiedy szlam z tymi kwiatami, kilka osob mowilo mi,  ze widac po mnie, ze idzie wiosna....radosna....






 

























... z niebieskim kapeluszem










...z niebieskim kapeluszem i niebieskimi butami..
                                     
                                                         









Pachnialy pieknie miodem....czyzby pracowite pszczolki i z nich braly nektar ??






 




 Swoj swiat mozna malowac nie tylko na ZOLTO i na NIEBIESKO... kolorow jest wiele...


... a najwazniejsze, zeby " nieczystymi" farbami nie zepsuc czyjegos swiata!!


To dla Was MOJE OBSEWATORKI, PRZYJACIOLKI..te pachnace miodem kwiaty.., badzmy dla siebie zyczliwe, mile i pomocne, nie niszczmy czyjegosc swiata ... Tylko dlatego, ze chwilowo nasze serce jest smutne i niebo na nami jest zbyt ciemne...


 Pogoda zmienna jest, tak samo jak kobieta...





Ale zawsze trzeba miec nadzieje, ze slonce znow zaswieci, nie tylko nad nami, ale takze w nas.. w naszych sercach, duszach, i naszym zyciu...i dlatego raz jeszcze prosze, nie niszczmy czyjegosc swiata, tylko dlatego, ze chwilowo nasze serce jest smutne i niebo na nami jest zbyt ciemne...


...wciaz trzeba nosic w sercu nadzieje, ze slonce znow zaswieci...

...jak terez...i po zachmurzonym niebie, ani sladu ...i  znow pieknie swieci slonce!!


Na dobre lece juz do domu wstawic kwiaty do wazonu, do wody....aby mi nie zwiedly....





Tak namalowalam sobie MOJ SWIAT w DNIU KOBIET dla siebie i dla WAS ...

   Z ktorymi dodatkami Wam sie najbardziej podoba wybierzcie sami....












Dziekuje za odwiedziny i do nastepnego postu...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz