sobota, 1 marca 2014

MOJ STYL moze byc TWOIM



MOJ STYL moze byc TWOIM

Witam Was serdecznie i zaprapraszam no nowy post.

Dzis chcialabym Wam pokazac jak latwo przemienic suknie koktailowa na normalna suknie, w ktorej po dodaniu  np. sweterka lub golfika mozna rowniez swietnie sie czuc. Dziejsza suknia jest w kolorach BEZ - LILIA - ROZ...

Moje klientki czesto mowia kupujac u mnie sukienki wizytowe, ze zaloza ja tylko raz , a co potem  z nia zrobic?? Tlumacze im, ze mozna po dodaniu sweterka lub kurteczki przemienic ja na co dzien. Poniewaz sama czesto w pracy, w moim sklepiku nosze suknie wizytowe, a pozniej po  pracy, musze czesto  leciec na miasto cos zalatwic, zakladam na lub pod sukienke sweterek lub golfik ( a czesto tez juz mam wczesniej) i gotowe, moge leciec i zalatwiac wiele spraw, dobrze sie w niej czujac.....W innych postach pokaze Wam jeszcze inne suknie w innym wydaniu.

 Taki jest MOJ STYL.

I ten MOJ STYL moze byc TWOIM !!!    

 Jesli tylko chcesz!!!


Suknia                         LONDON Girl
Torebeczka                NN
Buty                              MANGO
Golf                               BLU(E)MOTION ( Aldi )
Kurteczka                   GUCCI
Kozaki  dlugie             SERGIO ROSSI
Kozaki krotkie            ESCADA
Torba                             ESCADA
Okulary                         NINA RICCI
Rekawiczki                  NN


Pozdrawiam serdecznie .

Wasza E.B.
















Tu zalozylam kurteczke z czarnej norki...





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz